معي متحر.ش في البيت الجزء السادس ..

معي متحر.ش في البيت الجزء السادس .. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

عشنا لحظه ذوبان وهمسات العشق الممنوع وفي وقت ما خلاص بدأت اترك نفسي ليه ومش قادرة احرك ايدي واخد ايدي بن جوزي وهو بيقرب أنفاسه لانفاسي اكتر واتفاجئ. يسحب ايدي يحطها علي فخديه وشعرت بصدمة من شده ما لمست وكأني اول مرة احس براجل كدا وفجئة سمعنا صوت

حاجه في المطبخ ضربت بصوت جامد علي الارض دخلنا نجري نشوف ايه الا ضرب كدا واذا به فأر وقع الصحون من اعلي المطبخ علي الارض ومن شدة الخضة بدأت ارجع لوعيي واحاول اكون قؤيه معاه لان ضميري بدا يقؤلي مش هينفع وفعلا

بدا يلم معي الصحون وانا مايله برفع اخر صحن من عالارض لقيته بيحضن ظهري
ويهمس في رقبتي ويقؤلي انتي اتخضيتي اوي كدا ليه مش عيب تتخضي وانا موجود
روحت زايحه ايده وبدأت انشف عليه وقؤلته لا بص بقي لحد كدا وكفايه اوي وبدأت اخبط فيه بأيدي جامد
قالي بس بس مالك خلاص عادي انا مش طلبت منك حاجه غير اننا نعيش الحب انا مش عايز علاقه خالص
بقؤله اه وايه الا انت كنت بتعمله ده دانت كان فاضلك لحظه وتنفجر وتقؤلي مش عايز علاقه

قالي اه والله انا مش عاوز علاقه اصلا
كل الحكايه انا حسيت معك اني ملكت لدنيا باحساسك وهمسات انفاسك
قؤلته لا خلاص بقي فكك من كله ده عشن انت عارف انه غلط ومش هيحصل نهائي ولو حصل اكيد هنكرهة بعض بعد كدا ياريت بلاش لو فعلا بتحبني خليك زي الاول هزار وضحك وبلاش تفكر فيا اكتر من كدا انا مرات ابوك بردو
قالي اوك اوعدك انها مش هتتكرر تاني
يلا نامي بقي لو هتنامي

قؤلت طيب ممكن اسالك سؤال بما انك مش بتحب العلاقه وكدا يعني ممكن تقؤلي فين معظم ملابسي الداخليه مش موجوده ليه
لقيته بعد تردد وفكر شويه وقالي طيب انا هجاوبك
وانتي اكيد عارفه هي بتروح فين لاني حسيت بيكي وانا في الحمام وانتي بتتجسسي عليا

بقؤله اها يعني كنت عارف اني شيفاك قالي اه
واكيد عرفتي هي بتروح فين ايه لازمته السؤال بقي
ضحكت وبقؤله طيب ليه مش بترجعها تاني مكانها انتي بوديها فين بعد كدا
قالي عندي جوة هتلاقي كتير

بقؤله طيب صارحني بتحس بايه او بتستفيد ايه من كدا
قالي عادي بحس ان قطعه منك فيا طول الوقت شايفك قدامي ومش عارف اعبرلك عن الا جوايا
بقؤله لا بس ده كلام مش صح وبعدين كدا غلط انا عارفه انك مراهق ولسه بالغ جديد ومقدرة كله ده بس انت لازم تمنع نفسك وافكارك من كله ده لحد الفترة دي ما تعدي وهتكون اقوي واحلا نفسيا انت

قالي انا قؤلت لك مش بحبها معي كعلاقه انا قلتلك مش قصه علاقه هي حاجه بتشدني اكون قريب منك مش اكتر
قؤلت له طيب ممكن توعدني بقي تبطل الحركه دي عشن خاطري
قالي اوك يلا نامي بقي بابا اكيد جي بدري
وفعلا نمت وصحيت علي فتح الباب من زوجي
الا وصل من سفر ثلاث ايام وعادت الحياة كما كانت قبل سفر زوجي

بس التفكير مش تارك دماغي حتي وزوجي بيجامعني حساه انه مش زوجي خيالي كله مع بن زوجي وانفاسه
بس كنت بداري
وعايزة اعيش

وبدات اتجنب اي ملابس تغري بن زوجي وهو معنا بالبيت عشن ما يفكر فيا تاني ويتركني من افكارة
بس جوزي كان بيصمم اني البس قمصان او ملابس شفافه ويقؤلي لا انتي فكراني كبرت يبنت الجزمه والا ايه
قلتلك خمسين مرة عايزك طول مانتي بالبيت مدلعه قدامي
خفت احكي معاه مش كل مرة هقؤله عشن ابنك ويعيد نفس المقؤله بتاع ملكيش دعوة بابني انا مبسوط انه اتعود عليكي وحبك

ولقيته بعد اسبوع بيقؤلي انا عاملك مفاجئة هتعجبك
بقؤله ايه بقي
قالي انا نويت نروح مصيف اسبوع ايه رايك
بقؤله اها ياريت بجد نروح فين طيب
قالي انا عرفت قريه علي شاطئ هاديه مفهاش زحمه كتير عشن انا مش بحب الزحمه وبعدين عشن تاخدي راحتك انتي كمان

قؤلته مش مهم الزحمه اي مكان المهم نروح بحر
قالي خلاص من بعد بكرة جهزي نفسك هنمشي باليل
وفرحت اني هخرج اغير جو البيت ده
وفعلا جهزت نفسي ولقيته تاني يوم قاعدين نتعشي انا وزوجي وبن زوجي لقيت زوجي بيقؤل لابنه جهزت نفسك قاله اه طبعا يا شقي انت انا جاهز ويضحكو مع بعض
دخلنا ننام بقؤله هو هيروح معنا قالي اه طبعا انا ينفع اروح منغيرو

وبدأت افرح من جوة بس في نفس الوقت خايفه الولد كل ما يقرب مني…. يتبع
الجزء السابع من هنااااااا

About admin

Check Also

صرف معاشات أكتوبر اليوم من ماكينات الصرف الآلى

تبدأ وزارة التضامن الاجتماعي صرف معاشات شهر أكتوبر اعتبارا من اليوم السبت من ماكينات الصرف …

Leave a Reply

Your email address will not be published.