فوقت من النوم وكنت سعيده اوى لان فرحي كان امبارح وعروسه الجزء الثالث

فوقت من النوم وكنت سعيده اوى لان فرحي كان امبارح وعروسه الجزء الثالث ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ . ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

_تابعت سحر صوت الشخص اللى بيتا•لم لحد ما وصلت للغرفه اللى طالع منها الصوت وكانت المفاجاه
_عز٠٠😳😳
كانت في حاله صدمه وحست أنها هتقع
_سحر تعالى ماما عايزه تتكلم معاكى
سحر كانت في عالم تانى بعد ما شافت زوجها في اوضه الاورام
منال مسكت ايد سحر وسحر مكنتش قادره تتكلم من الصدمه

_في اي مالك ؟؟ ماما سمحتك وعايزه تكلمك
منال خدت سحر ودخلوا الاوضه اللى فيها والدتها
_تعالى يا سحر تعالى يا بنتى
_سحر روحى اتكلمى مع ماما انتى عامله كده ليه
اخيراا فاقت من الصدمه وتقول بعيااط:عز ٠٠٠عز
_شايفه اختك يا منال بعد اللى عملوا لسه بتحبو 💖
_سحر مالك يا حبيبتي فيكى اي ؟؟
وفجاه سحر طلعت تجري ومنال جرت وراها عالطول
_سحر سحر استنى
سحر فتحت باب الاوضه اللى فيها عز ودخلت عالطول
الدكتور:انتى ازاى تدخلى من غير ما تخبطى على الباب

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ . ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ . ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ . ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

سحر مكنتش مع الدكتور خالص كل نظراتها مع عز
_زوجى عامل اي دلوقتى يا دكتور؟؟
الدكتور:ده زوج حضرتك
_بعيااط قالت :ايوه اتجوزنا امبارح !!
الدكتور:المريض عنده كانسر واخد ابره منوم عشان الا•لم جامد اوى عليا
_الدموع نزلت من عينيها وقالت:وهيفوق امتى؟؟
_ساعه ساعتين حاولت ادئ ابره منوم لوقت طويل لأن المرض تأثيره جامد اوى على زوج حضرتك بالاخص أن المرض اكتشفنا متأخر اوى
_طب ممكن اقعد جنب زوجى يا دكتور
_تماام بس يا ممنوع العياط قدام المريض عشان حالته مد•هوره نفسياً

_هزت رأسها بمعنى تمام
_سحر عز مالو ؟؟
بحزن شديد:عز عنده كانسر والدكتور بيقول حالته سئ جدا
_طب هتعملي اي ؟؟
_هقعد معا يا منال لحد ما يفوق عز متحاجنى اوى
_خلاص ماشي انا هروح اخد ماما ونرجع على البيت وخدي بالك من نفسك
_الدكتور كتب ليها على خروج؟؟
_اه متخافيش ماما بخير
حضنتها وقالت:خدي بالك من ماما
_سحر اقول لماما اي ؟؟
_قولى انها راحت مكان هادئ تقعد فيا٠٠٠٠٠٠ اي حاجه يا منال انا مقدرش اسيب عز

_ماشى٠٠٠لو احتاجتى اي حاجه رني عليااا
_حااضر
_اي يا منال فين اختك ؟؟
_سحر راحت مكان هادئ عشان ترتاح شويه
_انا مش عارفه هي بتعمل كده ليه ؟؟
_معلش يا ماما البت في حاله صدمه بردو يلا يا ماما لازم نمشي الدكتور سمح ليكى بالخروج
_تماام
بعد مرور ساعتين
عز بدأ يفوق وسحر كانت قاعده جنبو والدموع نازله من عينيها
عز فتح عينيا وكان بيتا•لم اوى وفجاه زق سحر عنو وقال:انتى بتعملى اي هناا ؟؟ مش انا طلقتك

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ . ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .
_عز انا عرفت كل حاجه وانا جنبك يا حبيبي
_عرفتي اي ؟؟
_عرفت أن عندك كانسر في الد•م بس مش هسيبك
_اطلعى براا انا طلقتك وقولتلك طلقتك ليه ؟؟
_انت ليه بتعمل كده انت مفكر انى هسيبك لما اعرف أن عندك كانسر
_سحر اطلعى برا
سحر مسكت ايد عز وقالت:انا بحبك ووجعك هو وجعى يا عز
_انتى عايزه اي ؟؟
_عايزه اكون جنب زوجى حبيبى !!
_انا مش زوجك انا طليقك
_وعادي تردنى
_وانا مش عايز اردك عشان مش بحبك افهمى بقاا
_انت مفكر انى هصدقك انت ناسي قولتلى اي لما دخلنا الشقه انك اتجوزتنى عشان بتحبينى 💖

_سحر الله يخليكى مش عايز اتعبك معايا اطلعى
_وانا بحبك وقولتلك وجعك هو وجعي يا روحى
عز حضن سحر وقعدوا يعياطوا
_كان نفسي اكمل حياتى معاكى يا سحر ونجيب عيال يبقوا شبهك
_هنعيش يا قلبي وهنجيب أن شاء الله
_بس الدكتور قال انى قربت امو•ت
_الدكتور مدخلش علم ربنا يا عز وانا حاسه انك هتبقا بخير
الدكتور دخل وقال:اخبارك اي دلوقتى يا عز ؟؟

_بعد ما شفت مراتى بقيت حلو اوى يا دكتور والا•لم اختفي
الدكتور:طب كويس لازم تاخد العلاج يا عز
سحر خدت العلاج من الدكتور وجابت مياه وفتحتها
_يلا يا حبيبي لازم تاخد العلاج
_عارفه يا سحر العلاج ده بيهد•نى
_معلش يا حبيبي أن شاء الله هتكون بخير
وبالفعل عز اخد العلاج ونام بعدها لأن العلاج جامد اوى
سحر طلعت وراحت عند الدكتور اللى متابع حاله عز
_دكتور ممكن اعرف حاله زوجى اي ؟؟… يتبع
الجزء الرابع والأخير من هنااااااااا

About admin

Check Also

وزير التنمية المحلية: توفير 100 منفذ بيع للأسماك بـ 14 محافظة

أكد اللواء محمود شعراوى وزير التنمية المحلية، أن الوزارة تسعى بالتنسيق مع المحافظات وكافة الجهات …

Leave a Reply

Your email address will not be published.