كنت سعيده اوى لان فرحي كان امبارح وعروسه.وكانت الصــ،دمه الجزء الأول

كنت سعيده اوى لان فرحي كان امبارح وعروسه.وكانت الصــ،دمه الجزء الأول ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ . ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

فوقت من النوم وكنت سعيده اوى لان فرحي كان امبارح وعروسه الجزء الثاني
_فوقت من النوم وكنت سعيده اوى لان فرحي كان امبارح وعروسه جديده وكده
_وبحط أيدي مكان ما بينام زوجي عز واتفاجات أن زوجي مش جنبي
_قامت عالطول وكانت لابسه قم•يص طبعااا لأن دخلتها كانت امبارح
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
_عز ٠٠٠عز حبيبي فينك يا قلبي اتفاجات بوجود رساله مسكت الرساله وكانت خايفه اوى ومتوتره وفتحتها وكانت الصدمه
_😳😳 وقعت على الأرض والدموع نزلت من عينيها لأن الورقه كانت كلاتى(والدتك ووالدك حذروكى تبعدي عنى عشان انا بتاع نسوا•ن وبحب الحر•يم اوى المهم خلينا في الموضوع احب اقولك انتى طالق وشكرا اوى على الليله الطيفه ده سلام)
_فاقت من الصدمه واتمسكت وقالت بضحكه:اكيدااا في حاجه غلط مستحيل عز يعمل كده والكلام اللى كتبوا ده مش صح
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
_قامت عالطول ودخلت الحمام ولبست فستان والخمار لأنها من عائله محتشمه ونزلت تحت
_صباحيه مباركه يا عروسه
_انتوا مين ؟؟
_احنا اللى اشترينا البيت ده من زوج حضرتك وخلال دقيقه تطلعى براا
_عز وعز فين ؟؟
_هو مش زوجك ولا اي احنا اي عرفناا يالا خدي كل هدومك واطلعى من هنا ٠٠
_انا مش ماشيه من هنا عشان ده بيت زوجى فاهمين !!
_بقولك زوج حضرتك هو اللى باع لينا البيت ده
_طلعت التليفون وفتحتوا وبترن على زوجها اقصد طليقها حاليا ولكن كان مغلق
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
_اي معاكى كتير !!
_عز والنبي رد عليا متعملش كده الله يخليك
_مسكها من أيدها ورمها برا البيت وقال:ممنوع تدخلى البيت ده تانى عشان بقا بيتى فاهمه
_الدموع نزلت منها عالطول وكانت ماشيه وفجاه واقفت
_استنى !! ممكن اخليكى عايشه معايا بس بشرط نقضي ليله سوا
_مردتش عليا وكملت مشيت وكانت في حاله صدمه من فرحه إلى صدمه خلال يوم واحد فقط
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .
روحت البيت والدمعه كانت على خدها وخبطت على الباب بس براحه اوى لأنها ضعيفه اوى بس اللى عملوا زوجها
_حد بيخبط يا منال
_مش عارفه يا ماما هروح اشوف مين !!
_راحت وفتحت الباب وانصدمت: 😳😳
_مين يا منال ؟؟
_ماما ده سحر !!
_جرت عالطول وكانت مصدومه ايضا وقالت:انتى هبله يا سحر ازاى تيجى كده والنهارده صباحيتك الناس تقول اي ؟؟
_انا فعلا هكون سيره الناس انا أطلقت يا ماما عز طلقنى من غير ما يواجهنى حتى !!
_😳😳 يتبع ٠٠٠٠٠٠٠٠
الجزء الثاني من هنااااااااااااااا

About admin

Check Also

ناشطون ينتقمون من رياضة الأثرياء بالأسمنت

القاهرة – مصراوي: تعاني فرنسا من نقص حاد في المياه، وهو ما ظهر واضحا في …

Leave a Reply

Your email address will not be published.