Breaking News

حسن شاكوش يكشف مواصفات فتاة أحلامه

كشف مؤدى المهرجانات حسن شاكوش عن مواصفات زوجته من خلال برنامج عرب وود، وقال حسن شاكوش: "عايز وحده شبه أمى، بنات اليومين دول بتوع بابى ومامى".
وأضاف: "أنا عايز وحده ارجع بعد 20 سنة الاقيها فى البيت مش فى الساحل".

علق مؤدى المهرجانات حسن شاكوش ، على اتهامه من قبل البعض بتقليد الفنان محمد رمضان، وقال شاكوش من خلال تصريحات تليفزيونية لبرنامج عرب وود: "أنا مش بقلد محمد أنا ولا شكله ولا لونه".

وأضاف حسن شاكوش: “محمد رمضان نجم كبير وأنا على المستوى الشخصى بحبه، هو كاريزمته فى حتة لوحده وأنا كاريزمتى فى حتة لوحدها”.

يذكر أن أعلن مغنى المهرجانات حسن شاكوش، عودة أغنية بنت الجيران إلى موقع يوتيوب مرة أخرى بعد اختفاءها خلال الفترة الماضية بسبب خلافه مع صناع أغنية “حاجة مستخبية”.
ونشر حسن شاكوش صورة من فيديو كليب بنت الجيران عبر حسابه على موقع فيسبوك، وعلق عليه قائلا: "بنت الجيران 600 مليون الحمدلله بفضل ربنا طبعا أول حاجة وجمهوري اللي في ضهري".

وقدم مؤدي المهرجانات حسن شاكوش اعتذارا للملحن مدين والنجم محمد حماقي، عبر صفحته على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك بعد تكرار أزمة مهرجان “بنت الجيران”.

وكتب حسن شاكوش: "أنا طالع عشان أعتذر لاخويا وصديقي الملحن العبقري مدين .. أنا كنت فاهم غلط واتضحلي الحقيقة إن لحن أغنية حاجة مستخبية اللي من إبداعه فعلا مش زي ما أنا كنت معتقد".❤️

About admin

Check Also

الجريدة الرسمية تنشر قرار إضفاء النفع العام لقطعة أرض زراعية بالغربية

كتبت- منة الله عبدالرحمن: نشرت الجريدة الرسمية، في عددها الصادر اليوم الخميس، قرار الدكتور مصطفى …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *