رواية احببت فلاحة. الجزء الأخير

رواية احببت فلاحة. الجزء الأخير ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­­

يوسف. اى مبرارتك يا سيف عشان تنزل ابنك لى ف حد يكره ابنه
سندس. لان عمره ماحبنى ومش عاوز اولاد منى
سيف بعصبية. انا مبحبكيش ومش عاوز اولاد منك انا يا سندس انا كنت هعيش طول عمرى من غير اولاد عشان ما خصركش يا سندس و تقولى مش عاوز منك اولد ومبحبكش إللى ماتعرفهوش ان المدام عندها مشاكل ف الرحم والدكتورة قالت لازم اعطيها حبوب منع الحمل
سندس بانهيار . ازاى يعنى انا مش هعرف اخلف
سيف .انا بحبببك ومش عاوز اخسرك الاولاد رزق وربنا لسه ما اردش يا سندس بس متقلقيش هسفرك بره عشان اهم حاجه صحتك
يوسف .انت نسيت يا أخ ان اخوها احسن دكتور نسا
سيف بغباء .لا الدكتورة قالت الدكتور يوسف الفاروق احسن دكتور انا هسافرله انا وسندس
يوسف .اومال انا مين😎

سيف .اه انت يوسف الفاروق بالله ما اخدت بالى ما كنت متوقع انك شاطر كده يا جو 😒
يوسف .ان شاء الله تيجوا بكره عندى المستشفى ونشوف هنعمل اى ومتقلقوش
سيف .تمام انا ماشي
سندس مش هتستنانى
سيف. براحتك يلا لو عاوزة تيجى
سندس طلعت وهى بتبكى وجابت الشنط وسلمت ع يوسف وهنا ومشيت مع سيف
أول ما وصلوا الشقه
سيف دخل وراح ينام من غير كلام
سندس .انا اسفه بالله عليك يا سيف سا محينى انا نفسي ف بيبى منك انا ذنبى اى وفضلت تبكى😭😭😭😭😭😭
سيف خلاص يا حبيبتى ما متزعليش انا كنت خايف عليك المهم انك تبقى بخير
سندس حضنته وقالت .سيف تعالى نسمع فيديو لحازم شومان يمكن ربنا يسهلها علينا
سيف فتح لقى بث مباشر .الدكتور حازم شومان عن عشر ذي الحجة (التسبيح ف عشر ذي الحجة ب ٧٠٠ تسبيحه وصفحه القرآن بختمه كامله ابداؤ بالتكبير والتهليل والصلاه ع النبى والاستغفار )

من قال (لا إله إلا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير) ١٠٠ مره حين يصبح وحين يمسي لم يأت أحد أفضل منه يوم القيامه الامن زاد عنه ف قولها أكثروا منها ف هذه العشر
سندس. انا عامله ورد استغفار عشان ربنا يرزقنا بابن يلا هستغفر سوي ونزلت القيام وندعو الله
تانى يوم ذهبت سندس وسيف إلى يوسف
يوسف كشف ع سندس وسيف اعطااهالاشعه والتحاليل
يوسف ببكاء…………
يوسف ببكاء .الاشعه والتحاليل كلها بتبين انك مستحيل الجنين يفضل عايش لمده تلات شهور الرحم متدمر وكمان بدايه ورم ف الرحم
سندس ببكاء .يعنى عمرى ما هحمل
يوسف .لا بس انا كشفت عليك الوقتى وما فيش اى حاجه من دى
سندس ببكاء يعنى اى
سيف يعنى يلا نعمل اشعه تانى وتحاليل يلا يا يوسف
ذهبوا وقاموا بعمل الاشعه
يوسف وهو بيشوف الاشعه
يوسف ببكاء .سبحان الله سبحانك ربي لا إله إلا أنت
سيف .ف اى يا يوسف
يوسف ببكاء الاشعه والتحاليل بياكدوا ان الرحم سليم بنسبه ١٠٠%الاشعه الأولى كانت يتأكد انها بدايه ورم ازاى كل ده يحصل

سندس سجدت شكر لله وقعدت تبكى
يوسف سندس انت عملت اى
سندس كنت ف يوم ببكى عشان نفسي ف طفل ف واحده شافتنى وقالتلى عليك بورد استغفار وقيام ليل وربنا رزقنى وكمان دعيت يوم عرفه (خير الدعاء دعاء يوم عرفة) ركزوا ا الدعاء بكره إن شاء الله ومتنسونيش من دعائكوا💛
كتب يوسف لسندس ادويه وقالها هاجى اطمن عليك ع طول وخلى بالك من نفسك
عدت شهور حمل سندس بصعوبة شديده ولكن كانت بتدعى ربنا ويوسف وسيف كانوا معاها
وف يوم كانوا الكل ماجمع عند منال ومحمد
وعد أخبار حملك يا سندس.
سندس الحمد الله شويه بتعب وشويه حلو
هنا ربنا يكملك على خير
سندس ربنا يبارك فيكو
جيبوا يحيا وحازم العب معاهم شويه
منال انت معرفتش انت حامل ف اى يا سندس
سيف. لا سيبناها لربنا ربنا يرزقنا خير اهم حاجه ربنا ينبته نباتا حسنا
سندس الحقنة يا سيف بطنى بتتقطع
يوسف شكلك بتولدى اشتالها يا سيف وانا أجهز العربيه
ذهبوا جميعا إلى المستشفى ودخل يوسف لبس لبس العمليات وجت دكتورة كمان ودخلوا
سندس .متسبينيش يا سيف
سيف انا معاكي يا حبيبتى
سيف ربنا يفرحك يا متقوليش كده ان شاء الله هتقولى وتربيتهم سوي

خرج سيف ودخلت سندس الولاده
وسيف عمال يدعى ربنا بره وذهب لا تصدق ببعض الأموال (دورا مرضاكم بالصدقه)
بعد ٤ ساعاتخرج يوسف
سيف طمنى يا يوسف
يوسف الحمد لله التنقل غرفه عاديه والأطفال الممرضات هتحطهم جمبها
سيف أطفال اى
يوسف الحمد لله ربنا رزقك بولد وبنت
سيف حضنه ونزل سجد سجده شكر ودخل لسندس وحضنها عوض ربنا حلو اوى
سندس ببكاء الحمد الله الحمد لله 💛
يوسف هتسموا اى
سندس.قدس وخالد
يوسف ربنا يبارك فيهم
تمت🧡

About admin

Check Also

صرف معاشات أكتوبر اليوم من ماكينات الصرف الآلى

تبدأ وزارة التضامن الاجتماعي صرف معاشات شهر أكتوبر اعتبارا من اليوم السبت من ماكينات الصرف …

Leave a Reply

Your email address will not be published.